Популарни постови

10.4.20.

Demostracija gluposti





Šta se i radi




(Demos)stracija guposti






Političke partije u stanju su mirovanja u političkom djelovanju  jer to u suštini i nalaže vanredno stanje. Svjedoci smo brojnih humanitarnih akcija, sa naglaskom na pomoć starim, iznemoglim i ljudima koji se iz raznih razloga nalaze u teškoj materijalnoj situaciji .
Aplauze podrške uglavnom pokretačima akcija pružaju članovi stranke koja organizuje akciju a danas  je zabilježeno i da u nemanju svojih ideja DEMOS pokuša da se omalovaži akciju DNSa.
Boran Bosančić i Goran Đurić , perjanice DEMOSA, pokušali su da ismiju human gest Nove Grujića  da stanovnicima Borkovića donira koncentrat za piliće .
S obzirom da nemaju ideja koje bi pomogle njihovim komšijama, pronašli su put do Dragana Jerinića –Džerija i na njegovom portalu uz sliku objavili vijest da je Grujić „donirao piliće holandske rase, u narodu poznate kao bijeli pilić za tov“.
Istina je da je Novo Grujić , mještanima Borkovića podijelio određene količine koncentrata za piliće jer kako kaže „veliki broj mojih komšija već godinama drže piliće , a s obzirom da se radi o starijim ljudima kojima je ograničeno kretanje , odlučio sam se na taj korak. To je pomoć od mene i DNSa“-kaže Grujić.


Bosančić i Đurić su požurili sa ismijevanjem, jer sam na selu za njih pripremio dvije kvočke, pa će kad se izlegu, svih dvanaest pilića biti dovoljno da podijele svim članovima DEMOSA.



Za Bosančića sam pripremio poseban popust , tako da kod mene može da kupi hranu za za tovne koze“-kaže Grujić.
Z.Šarenac