Популарни постови

23.2.21.

Избори у Добоју

 

Жао ми је ...





Жао ми је Добоја и становника тога града

Жао ми је Милана Радовића , кандидата за премијера , посланика , мангупа, спикера за признавање пораза и погребника СДС-а у Крајини.

Жао ми је Мирка Шаровића , јер није свјестан да је због Добоја , исте вечери, морао поднијети оставку .Више га жалим јер је поново подлегао притиску Маје Драгојевић која се у Добоју појавила да би остварила личне интересе у Приједору , граду у коме такође не постоји странка, осим њене двије позиције.

Жао ми је Дарка Бабаља јер га Шаровић користи као вођу специјалног одреда који губи изборе .

Жао ми је и Милана Милићевића што није отео СДС од Шаровића јер га овај води утабаним стазама Младена Босића .Право у пропаст .



Жао ми је Небојше Вукановића јер милион прегледа не значи исто толико и бирача .Жао ми је што Вукан није ништа урадио па да напише :Вукан коначно побиједио.

Жао ми је што су искористили старину Цвијана Филиповића .Исто тако ми је жао што су уз Цвијана склепали листу за један дан и потпуно свјесни да у Добоју функционишу само два мјесна одбора.



Жао ми је Јелене Тривић јер је у Добоју глумила странку која не постоји, бранећи себе од жеље да напусти Бореновићеву дружину .

Жао ми је и Драшка Станивуковића јер није видио да су га у Добоју љубили становници Бањалуке.

Жао ми је Срђана Тодоровића јер се џаба сликао са Дачићем , нервирајући Ђокића .Срђана ми је два пута жао јер су поновљени избори показали да је у првом кругу диловао гласове са Сањом Вулић.



Жао ми је и Петра Ђокића јер је фол навијао за Срђана, а молио Бога да због тога не фасује лично он.

Жао ми је и ресурса које су искористили из ШГ Добој и осталих тајних канала .

Жао ми је и Обрена Петровића јер су га два пута натјерали да плаћа и побједницима и губитницима .

Жао ми је и Сање Вулић што је имала забрану јавног иступа у предизборној кампању.

Жао ми је и Бориса Јеринића јер Обрен није платио све што је обећао, а и Зора Видовић нема слуха за пројекте око дворане и расвјете .

Жао ми је и 150 омладинаца који су у првом кругу добили посао па су без плате морали да иду кући.



Жао ми је Ненада Нешића јер се поново увјерио да му је одбор у Добоју рупа без дна, а Дујаковић и Глигорић класични неспособњаковићи.

Жао ми је и Недељка Чубриловића јер није од Инцка стигао да прослави резултат Демоса, па да га Душан Топић одведе до каменолома који ће га коштати кривичне пријаве .

Жао ми је и Горана Селака јер гласови социјалиста нису отишли њему , а тако су били потребни.

Жао ми је и Вјекослава Петричевића јер је више гласова од њега добио локални пекар, месар...

Жао ми је и Ненада Стевандића што ће га Добој коштати лета из власти у Републици Српској .

Посебно ми га је жао што је у вријеме кампање у Добоју , морао да смирује своје кадровике Костадина Васића и Миладина Радовића јер и њих и њега не интересује тај град.

Жао ми је и мене због свега овога .